Utan internet!!!

Waaah, blir tokig!! Internetet på mobilen försvinner ju med en gång. Kan ju bero på att jag blivit helt beroende av Junkyard och sitter och kollar på kläder varje sekund jag inte har något bättre för mig.
 
Här kommer en update från senaste dagarna.
Jag har jobbat väldigt mycket den senaste veckan. Men vad gör väl det när man har fantastiska kollegor som gör varje dag helt otroligt rolig! <3
Jag har fått praktisera mina bartenderkunskaper och fick många fina kommentarer om min annanas-tröja! Kanske inte jätte passande när det är 21 minus ute men älskar den!
I Sälen firas julen på ett helt annat sätt än hemma. Det är inget mys med familjen, inga klappar under någon gran. Här firar vi tillsammans med kollegor och går på julbord.
Uppersittarkväll med bingolotto med Sälen familjen såklart!
Julafton spederade vi i bowlinghallen med drinkar och avslutade med en grym kväll på Harrys. Som sagt Julafton i Sälen är lite udda. Men udda är oftast bra.
För vi är glada Skistar barn som älskar snö och jobbar på en av Sveriges bästa platser!!
 
VARDAG | |
#1 - - Oslofru:

Så många härliga bilder! :D

Upp