Vattenfall i Åre

Mitt andra vattenfall för året är besökt. Denna gång blev det Tännforsen som ligger en 20 minuters bilresa från Åre by. För att inte tröttna på att åka snowboard måste vi ju göra lite andra saker också. Idag har vi varit på upptäcksfärd. Är det någon som brukar vara i Åre?? Dela gärna med er av tips på saker att se här i krokarna.
 
Då har jag sett Njupeskär som är Sveriges högsta vattenfall och Tännforsen som är Sveriges största vattenfall. Vår svenska natur är otroligt vacker och verkligen alla årstider har sin charm. Vi reser så mycket till andra länder och olika världsdelar utan att veta eller besöka alla vackra platser vi har så nära oss.
 
 
VARDAG | |
#1 - - Josss.:

Det ser nästan ut som vattenfallet på Ronja rövardotter hehe. Och grymt snygg jacka btw! :D

Svar: Jaa men det gör det ju nästan!! Tack så mycket! :D Ni har inte vägarna förbi Gotland i sommar eller????? :)
nuva.blogg.se

#2 - - Josss.:

De vet jag inte, men vi kan ju alltid skaffa vägar förbi där. ;) Har aldrig vart där på sommaren faktiskt. Jag ska tjata på Jonatan :D

Svar: Jaa det vore superroligt!! :D
nuva.blogg.se

#3 - - Josss.:

Har var på, inga problem! :D Hur länge blir du där? Han har semester i Augusti nämligen.

Svar: Jag har kontrakt till den 23 augusti. Säg till när du vet datum så kan jag önska några dagar ledigt :)
nuva.blogg.se

Upp