Sommar på Gotland

Det började bra, men tog tvärstopp någonstans. Jag tänkte jag skulle vara duktig och hålla bloggen uppdaterad hela sommaren med massa bilder och äventyr från Gotland. Men på grund utav att jag bara använt internet från mobilen så funkade det inte. Mitt internet tog slut, uppdateringarna blev sämre och jag gav helt enkelt upp.
 
MEN nu är jag tillbaka med massor av härliga minnen från sommaren. Så kommande dagarna kommer ha en härlig sommarfeeling här medans hösten står runt hörnet.
 
Den här sommaren har varit magisk, fantastisk, ja alla ord man kan komma på som är positiva men den har också varit ett helvete på andra plan. Det jag tänkte hylla i detta inlägg är: Vilka underbara människor jag mött! Jag har delat en minimalisk stuga med 7 andra personer som förgyllt alla mina dagar och fått mig att vakna med ett leende på läpparna.
 
Vi har varit ett stort gäng som alla gett positiv energi och alltid haft något kul i görningen. Vi har solat, badat, spelat volleyboll, festat, åkt på utflykter och strosat runt i Visby. Det känns som vi har gjort allt man kan göra en sommar på Gotland.
 
Jag är så tacksam att jag träffat alla dessa människor, sambosar och kollegor. När sista veckan kom och väskor började packas ville jag inte att sommaren skulle ta slut. Alla flyttar åt olika håll och vi vet inte när vi är samlade nästa gång. Men jag är så glad för den här tiden. Säsongslivet är otroligt! 
 
Har inte bestämt hur kommande uppdateringar blir men de kommer nog handla om de ögonblick som betytt mest och som jag kommer minnas länge.
 
VARDAG | |
Upp