Frågor och sånt

Har sett att vissa lägga upp såna här listor på sina bloggar. Jag kan tycka de blir jobbiga om de är för långa. Jag lånade denna lista från epicfaiil men gjorde den typ hälften så lång. Här kommer lite onödig info om mig.

1. Vad har du för skostorlek? 37

2. Vad var det senaste du åt? Risifrutti!! Jag har blivit helt beroende.

3. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Usch ja, jag får kalla kårar av ordet dejt. Men träffas och umgås är inga problem!

4. Hur är vädret just nu? Har typ inga fönster ut. Men skulle gissa på snöigt och blåsigt idag.

5. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Någon på sjukvårdsrådginingen

6. Tv eller dator? Dator! Jag kollar aldrig på Tv längre

7. Har du några syskon? En stora syster och en storebror. Båda är cirka 10 år äldre än mig. Jag är en äkta sladdis.

8. Längd? 168 cm.

9. Hårfärg? Brun

10. Ögonfärg? Bruna

11. Använder du kontaktlinser? Ja

12. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Jag älskar ju färg, alla färger! Kan jag välja alla. Typ som crayon art. Hört talas om det? Supercoolt, man smälter kritor på en tavla. Någon gång ska jag göra en egen sådan tavla.

13. Choklad eller vanilj? Choklad!!!

14. Har du tattueringar? Yes, två små. En i nacken och en på foten.

15. Vilka böcker läser du just nu? Vet inte när jag läste en bok senast.

16 Hundar eller katter? Katter

17. Är du en bästa kompis i det motsatta könet? Absolut!

18. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Har faktiskt en hel del vänner från skolan. Både från Grundskola, gymnasium och min gamla Folkhögskola.

19. Gillar du att flyga med flygplan? Jag kanske är den ända i världen som faktiskt gillar att flyga.

20. Hur många kuddar sover du med? Två och en gosedjurs-panda!

TERRORESE, VARDAG | |
#1 - - ♀ THE REVOLT ♀:

Jag älskar också färger! Alla färger! *highfive* :DD

Jag vill också prova det där haha :D såå häftigt och snyggt ^^

Svar: Jaa eller hur! Det kan ju inte vara så svårt. :D
nuva.blogg.se

Upp