Tv-spel i soffan

Har en rejäl jobbvecka att se fram emot, med start idag. I Sälen är helgerna då vi jobbar som mest eftersom de flesta turister åker hit då. En vän till mig har dessutom tagit med tv-spel upp så nu sitter jag och nördar Assassin's Creed hemma hos dem på kvällarna. 
 
Jag bokade även en tid hos naprapat till på tisdag. Har aldrig i hela mitt liv gått på varken massage eller till naprapat. Ska bli kul att prova och får se hur man känner sig efter det.
 
 
VARDAG | |
#1 - - Fanny:

Jag har aldrig gått till en Naprapat heller. Däremot har jag varit hos en kiropraktor vilket varit superbra. :)

Svar: Jag tänker att det är lita samma sak. Men jag vet inte riktigt. Ska bli spännande att se vad de kan göra :)
nuva.blogg.se

#2 - - Skogsraah ☾:

Soft! :)

#3 - - Joline:

Nämen! Kikade in här när du kommenterade bloggen och ser att du är i Sälen! Jag kommer där ifrån ju hahaha! :)

Svar: Jahaaa kul! Jag jobbar bara här under vintern. Bland det bästa som finns! :D
nuva.blogg.se

Upp