Att ta rätt beslut

GAAAH!! Hur kan man ha turen att få två drömjobb!
Min hjärna bubblar över och jag vet inte vart jag ska ta vägen längre, beslutsångesten äter upp mig innifrån. Jag har alltså två val inför sommarsäsongen. Det är antingen Stockholm eller Gotland som gäller. Jag tror en sommar på båda ställena skulle bli awesome. Synd att jag inte kan tacka ja till båda jobben! Så nu sitter jag och jämför plus och minus. Ena stunden bestämmer jag att det blir Stockholm sen tar det två minuter så vill jag ta jobbet på Gotland. Vad ska jag ta mig till!? 
 
Hjälp mig, vart ska jag flytta i sommar??
Stockholm eller Gotland
 
 Detta är en bild från mitt jobb i somras på Rhodos.
 
VARDAG | |
#1 - - Sandra Lundin:

Ledsen att jag inte kan hjälpa dig men det låter ju onekligen helt fantastiskt att ha fått två så roliga erbjudanden. Följ magkänslan så blir det nog grymt :)

Svar: jaa jag kan inte vara annat än glad :)
nuva.blogg.se

#2 - - ɑ n n i k ɑ:

Hej! Månadens blogg är avslutad. Så ta och kika in om du vann eller ej. Annars är det bara att delta igen! :3

http://blogofphoto.webblogg.se/2015/march/manadens-blogg-vinnare-ny-omgang-2.html

(Du får denna kommentar för du har deltagit i Månadens blogg)

#3 - - Piganlina - Livet som 24-årig mjölkbonde :

Säger också som #1 ! Följ magkänslan! :)

Svar: Jaa jag får helt enkelt lita på känslan :) tack!
nuva.blogg.se

Upp