Frågor och sånt #2

Vad gör du just nu?
Just nu ska jag äta frukost och sedan skynda mig ut i backen.

Vad ska du göra idag?

Idag är tanken att hälften av familjen ska ut på en längdtur. Det är bara två utav oss som har åkt längd förut. Det kommer bli superkul, kanske kryper vi alla fram i spåret istället.

Hur mår du?
Toppen! Min familj är här och jag är ledig hela helgen för att kunna umgås med dem så mycket som möjligt.

Vad gör dig glad just nu?
Snowboardåkning i solen och min familj.

Din favoritprodukt just nu?
Det är mitt: High Definition Powder transulent från e.l.f. Bästa!
Vad fick dig att skratta senast?
Skrattar hela tiden nu när familjen är här. De är så söta, haha!

Din favorit låt just idag?
Come Home  - Chappo
 
Blogglistan snattade jag från: http://nouw.com/vveronicas
 
TERRORESE | |
Upp