Color Run Night | STOCKHOLM

Har helt glömt skriva att jag varit med i mitt allra första lopp! Deltog i Color Run Night i Stockholm med några vänner som jag jobbade med i somras. Det var så kul och vill absolut delta i fler lopp. På senaste tiden har jag tyckt om att springa mer och mer. I somras sprang jag minst en gång i veckan och ibland mer. Jag har inte varit något fan när det gäller löpning men nu har jag kanske ändrat mig. Jag springer inte så långa stäckor, men det gör inget för då hinner jag inte tröttna. 
 
Har dock svårt att springa nu när det börjar bli kyligare. Svårt att hitta motivation men ännu svårare att hitta bra kläder att springa i nu när höstkylan är här. Någon som har tips dela gärna med er i en kommentar?
 
 
VARDAG | |
#1 - - Dixi Wonderland:

haha snygga ni blev i färgen ;) Lika färgglada som naturen :D

Upp