Min första babyshower!

Jag vet inte om ni tänker som jag, men, jag visste ju knappt vad en babyshower var och nu skulle jag hjälpa till att anordna en. En av mina äldsta och närmaste vänner är inne på bula nr 2 och då var det verkligen dags att uppvakta henne. 
 
Vi bjöd in alla nära och kära utan att säga något till den blivande mamman som fick en stor surprise när hon steg ut på altanen. Pyntat med ballonger, girlanger och en hemmagjord blöjtårta. Och jag dömmer ingen som inte vet vad en blöjtårta är, när jag fick höra ordet första gången så trodde jag man skulle äta den.
 
Till babyshower hör visst lekar till och jag är nästan glad att jag fick agera domare. Slapp smaka och lukta på diverse suspekta grejer. Vad var det för ingredienser i barnmaten och vad tusan var det för sörja i blöjorna? Mmh, fräscht!
 
Vi åt och åt och fikade på det! Underbart att träffa alla fina vänner. Vi ses sällan alla samtidigt nu för tiden när den ena bor här och den andra bor där. Så roligt att hinna prata ikapp och skratta tillsammans. Vi har så många minnen ihop. Trotts att vi inte ses varje dag så betyder alla otroligt mycket för mig. En del har varit med längre än andra så nästa tävling var att lista ut hur vi såg ut som barn. Det var en enkel match för dem flesta.
 
Det blev en fantastisk babyshower för min vännina och jag kan inte vara gladare som har henne och hennes familj i mitt liv. <3
 
 
VARDAG | |
#1 - - Felicia:

Superfint anordnat! Tusen tack för idag 😘

Upp