Testar downhill i Sälen

Jag har alltid velat ta en semester i Sälen på sommaren och i år fick jag uppleva det. Spenderade sista helgen i augusti i fjällen. Var bara där ett par dagar så hann inte testa eller göra allt jag ville. Men jag provade några åk downhill på mountainbike. Det var kul och läskigt på samma gång. Kanske inte riktigt min grej men man vet aldrig med lite övning.
Det är tack vare Skistar som jag fick den här helgen. En återträff med mina gamla kollegor från förra vintern och en helg full med aktiviteter. Det var otoligt väder, fantastisk mat och mina fina vänner. Efter vi testat downhill drog vi och badade, saunade och surfade på Experium.  
Förresten! Vi hittade 200 kronor skvalpa runt i utomhuspoolen. Hur sjukt är inte det! 
 
VARDAG | |
#1 - - Annsoh:

fina bilder! :D

Upp