Varma dagar på Tofta!

Sommaren har ju trotts allt inte varit helt usel vädermässigt. Visst har det regnat en hel del men jag har i alla fall fått mig ett par dagar på stranden det här året. Där jag bodde var nämaste stranden Tofta. Så fint och vi hade vår lilla grop som vi alltid la oss i där vinden inte kunde nå oss. Härliga sommartider! När magen kurrade gick vi som mest till Ica och köpte plocksallad, men vissa dagar lyxade vi till detoch gick till Toftas beach club. Deras toast skagen är drömmen!!
 
Nog för att det är varmt och skönt att ligga i solen och lyssna på musik men är det bara jag så blir helt pirrig i benen och inte kan vara still? Nää så är det inte! I sommar har vi spelat så mycket volleyboll. Från att knappt ha rört en volleyboll tidigare till att spela flera dagar i veckan. Det fanns alltid en boll med till stranden och det är perfekt för rastlösa själar som mig.
 
 
 
 
VARDAG | |
Upp