Värre än en berg-o-dalbana

Jag vet inte varför jag börjar och slutar hela tiden. Kanske tröttnar jag, kanske tycker jag att tiden inte finns, kanske dålig internetuppkoppling, kanske har jag bättre och roligare saker för mig eller kanske orkar jag bara inte.

I själva verket har jag alltid använt min blogg som min egna minnesbank då mitt egna minne är så fruktansvärt dåligt. Det är så roligt att skrolla tillbaka någon gång ibland och titta på bilder och minnas vad jag gjort.

Likväl som bloggen har sina toppar och dalar så har livet det. Från perioder med massa aktivitet och roliga grejer som händer varje dag, exempelvis Sälen och Gotland. Till mina perioder av rastlöshet och jobblöshet. Mellanperioderna som jag brukar kalla dem. Då när jag har min ångest och inte vet vad jag ska göra med livet innan nästa steg är helt bestämt.

Så än en gång ger jag det ett försök. Alltid lika kravlöst. Går det så går det. Upp eller ner som en jäkla berg-o-dalbana. Detta är mitt liv, det går helt enkelt upp och ner precis som ditt.
 
 
VARDAG | |
Upp