Påskpost!

Älskar att få post och brev. Det kan vara det bästa som finns. Ibland beställer jag grejer på nätet bara för att det ska finnas något kul i brevlådan. Men bäst är ju när man får något oväntat och fint skickat till sig. Idag var en sån dag.
 
Mamma och pappa har skickat en lite påsk-present till mig som innehöll mina favoritgodisar. Så mina föräldrar kikar minsann in och läser min blogg. Haha <3
 
Nu kommer jag förmodligen låta sjukt gammaldags men för några år sedan brevväxlade jag med en klasskompis. Det dog sedan ut lite tråkigt nog. Kanske skulle ta upp det och skicka ett oväntat brev. Finns det några där ute som fortfarande skickar brev?
 
 
VARDAG | |
#1 - - MATILDA ROSQVIST:

Vad snällt av dom :D Alltid kul med paket!

#2 - - Alyssa - Spiritualism, häxkonster och vardag:

Vad roligt! Jag älskar att få post haha!

#3 - - skitnerer.blogg.se:

Haha men det är ju askul både att få och skriva brev! Man måste tänka efter en stund på ett annat sätt än när man typ mailar (vem gör det iofs?) eller smsar. Jag å min kompis brevväxlade ett par brev för ett år sedan när hon flyttade till Sthlm. Superhärligt! Man blir liksom rörd när någon lagt ner så mkt tid.

Svar: Ja det är som du säger man lägger lite extra tid när man skriver brev. Och det är ju mysigt att sitta på kvällen och knåpa ihop något personligt. :) Vi båda kanske skulle skicka brev till våra gamla brevvänner och överraska dem :)
nuva.blogg.se

Upp