Road trip mot snön!

Äntligen har jag internet igen, det är ju lite från och till när man reser runt såhär! 
 
Nu har jag packat ner mitt liv i mina väskor igen men än ska jag inte åka hem. Jag och Rikard packade bilen full och jag menar vekligen full, det finns inte en centimeter kvar att fylla. Nu ligger jag i sängen i Åre och innan det tog vi ett par dagar i Vemdalen. Där det snöade! Hur sjukt är inte det?? Det är snart maj och vi fick nysnö härom dagen helt galet.
I Vemdalen bokade vi superfint hotell med frukost, det får man väl unna sig när man jobbat hela vintern...
 
Vi testade såklart backarna i Vemdalen innan vi fortsatte vår resa. Vemdalen har för mig varit lite av en gråzone, men shit va fint det var. Stora berg och långa backar och vi fick en underbar förmiddag med sooool!
Det syns att säsongen börjar gå mot sitt slut. Det är knappt någon snö i skogspartierna och så bara någon meter bredvid ligger backarna.
 
 
VARDAG | |
Upp