30 år sedan sist

Sjukt att vädret kan ändras såhär snabbt! Som att vända på en krona. Igår var det strålande sol och blåste knappt. Idag är det mulet och storm. Igen av sittliftarna är igång och det är 30 år sedan det hände sist! Det blåser 30 meter per sekund på toppen. Tror faktiskt att jag håller mig inomhus hela dagen!
 
VARDAG | |
#1 - - Alice Gustafsson :

Men oj herregud vilket knasigt väder!

Svar: Jaa galet, håller tummarna att det vänder och blir fint igen :)
nuva.blogg.se

#2 - - DIY Tobbe » Kreativ kille i sina bästa år.:

Hej där,

Jag har nu länkat alla bloggar i "Har du en blogg #5" och din blogg var en av dom. :) Tillsammans med inlägget så är där en tävling, en tävling om 3 fina priser. Så vill du vara med och tävla så kika in mitt senaste inlägg. :D

Kram!

Svar: Ammeh va roligt! Kikar in direkt ju :D
nuva.blogg.se

#3 - - Alyssa - Spiritualism, häxkonster och vardag:

Oj! Vad tråkigt! Hoppat vädret är bättre imorgon :)

Svar: Ja det hoppades jag med men ser ut att bli samma idag :P
nuva.blogg.se

#4 - - ♀ THE REVOLT ♀:

Det där är lite typiskt Sverige och länderna i norr, man vet aldrig hur vädret blir för det kan ta extrema vändningar >.<

Svar: Hahaha, jaa det stämmer verkligen. Den ena dagen är inte den andra lik :P
nuva.blogg.se

Upp