Feels just like home

Jag har haft en sån underbar helg med min mamma och pappa. Såååå glad att de kunde komma och hälsa på mig här i Sälen och visa dem allt fint som finns här. Nu har de åkt tillbaka till Småland och jag får se dem en snabbis igen i maj innan jag sticker på nya äventyr över sommaren.
 
VARDAG | |
#1 - - Mizca:

Det är jobbigt när man har familjen på långt håll och man inte träffas så ofta! Jag har min familj 14 mil ifrån så inte världens ände precis men det gäller ändå att planera sina möten. Nu kom jag till mina föräldrar ikväll och stannar ett par dagar och passar på att umgås medan jag är sjukskriven...

Svar: Jaa jag lyckas alltid välja ställen på tok för långt bort. Det ska ju passa med ledigheter och allt. Ååh mysigt hoppas du får lika bra dagar med dina föräldrar som jag har haft :)
nuva.blogg.se

#2 - - Sandra Lundin:

Låter verkligen som en härlig helg :)

#3 - - milina.blogg.se:

Åh härligt :)

#4 - - Mizca:

Svar: Det tror jag säkert :) Kvällstid iallafall, de jobbar ju annars!!

#5 - - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Låter som en bra helg! Skönt att du fick träffa dem! :)

Svar: Jaa man får ta vara på stunderna jag träffar dem :P
nuva.blogg.se

Upp