Flash tattoos

Nu har äntligen mina flash tattoos kommit! Men jag väntar nog med att testa dem tills när jag fått lite färg och kanske blivit lite brun. Får se om jag kan hålla mig, men jag tror de är snyggast när man är lite solkysst.
 
Håller på att skrapa ihop en liten tävling där man kan vinna flash tattoos. Låter det intressant? Ska i så fall ordna det inom närmsta veckorna.
VARDAG | |
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Snygga :)

Svar: Jaa ska bli spännande att testa :P
nuva.blogg.se

#2 - - Emma:

Va kul att dom kom hem så fort :D Jag tycker dom är lika snygga när man är lite halvblek!

Svar: Haha jag tyckte själv det tog evigheter. Men var väl för jag gick och väntade. Får väl testa dem snart då. Kan nog inte hålla mig ändå ;)
nuva.blogg.se

#3 - - Inez:

åh vilka snygga!

Svar: jaa, ska bli kul att testa dem! :)
nuva.blogg.se

#4 - - ♫♪ sandra:

nice!

Upp