Fuck the fuck off

Ooopsie! Råkade boka en ansiktsbehandling till imorgon kväll. Första gången jag går på någon form av spabehandling. Jag hoppas verkligen de kan få någon ordning på min hy som har gått crazy den här vintern. Har nästan gett upp hoppet.
 
VARDAG | |
#1 - - milina.blogg.se:

Skulle också vilja göra det! Och behöva det.. Vettefan vad som hänt med min hy. Har små torra fläckar i ansiktet som vägrar återfuktas..

Svar: Jag har tänkt tanken länge och nu var det dags. Men shit det är precis sådär jag har. Och jag smörjer och smörjer men blir inte bra. Får se om de har några bra tips på spa't så delar jag med mig :)
nuva.blogg.se

#2 - - milina.blogg.se:

Ja precis så! Smörjer in dom torra delarna och direkt efter att krämen torkat in är det fortfarande alldeles torrt och massa skinnbitar. Riktigt störande! Vore super om du delade med dig :)

Svar: Jaa usch! förstår dig precis. Det tipset jag fick igår var att lägga någon återfuktande ansiktsmask, ej fet! Sen typ en skonsam peeling så att de torra hudflagorna försvinner. Skrev ett inlägg idag om det jag fick lära mig. Du kan ju kika på det. Jag ska i alla fall utöka mitt badrumsskåp så jag får ordning på hyn :P Man känner sig ju så ofräsch när huden är ofräsch.
nuva.blogg.se

#3 - - Fanny:

Vad härligt med en ansiktsbehandling. :)

Svar: Jaa shit det var toppen! Kan verkligen rekommendera det :D
nuva.blogg.se

Upp