Let me take your picture

På något vis har mitt fotosug kommit tillbaka, efter 3 år. När min systemkamera gick sönder för ungefär 3 år sedan så hade allt jag gillade med foto verkligen slocknat. Jag såg ingen vits i att köpa någon ny. Förr var foto bland det bästa jag visste och jag hade med mig min kamera överallt. Sen hände något... När jag hade jobbat på en nyhetstidning och frilansat lite som fotograf var inte glöden lika stor. Så när kameran gick sönder dog mitt intesse med den. Men nu vill jag ut och ta grymma bilder igen. Lära mig allt på nytt. Är mitt fotointresse kanske påväg tillbaka? Hoppas, hoppas, hoppas! Ge mig en kamera nu tack!
 
Har ju hur mycket bilder som helst på min hårddisk, orkade knappt kolla igenom allt.
Här är lite bilder från förr:
 
VARDAG | |
#1 - - Oslofru:

Coola bilder :)

Upp