Plus/Minus Sälensäsongen 14/15

Detta kan vara en av de bästa och sämsta säsongerna jag gjort i Sälen. Nu bär det av hem till Vimmerby en vecka innan jag ska iväg på nya äventyr i sommar. Tänkte göra en resumé om det bra om det dåliga i mitt vinterland. De positiva sakerna väger såklart upp de negativa. Kommer alltid att älska Sälen <3
 
BRA SAKER DENNA SÄSONG
* Helt fantastiskt och underbart väder denna vinter
* Jag såg Vasaloppet för första gången och på min födelsedag dessutom
* Min familj kom för första gången upp och hälsade på
 
* Flugit helikopter över Lindvallen
* Jag har sett Sveriges högsta vattenfall
 
* Jag köpte en ny snowboard
* Åkt mycket på flowriden
* Jag har testat massage, ansiktsbehandling och naprapat
* Älskar mitt jobb och mina kollegor
 
* Jag har besökt Hemsedal (OMG! helt undetbart, åk dit!)
* Varit i Vemdalen
* Haft en veckas semester i Åre
 
 

DÅLIGA SAKER DENNA SÄSONG
* Jag hade magkatarr halva säsongen (det är bättre nu, men inte helt okej)
* Det har blåst ganska mycket
 
* Vi hade väldigt mycket strul med boendet, det var mycket som inte fungerade
* Vi som bott tillsammans denna säsong har inte gått så bra ihop
 
* Jag fick böter
* Jag har fått ryggproblem
* Min mobil gick sönder
 
 
VARDAG | |
Upp